Queen Lip, Lisa Rinna, Was Bugs Bunny @ 2006 CMT Awards


Excuse the pancake. This is all I could find on Ask.com’s image search.

Man, if I was a plastic surgeon, I would call up Lisa Rinna in a snap! She has all the elements:

1. Lots of money
2. Desire to never age
3. Willing try any procedure—even if it fails miserably.

Here are a few more snaps.

View All Photos ›

22 comments
Cake
Cake

Yuck!!! Look at that chest acne!

Maybe she's taking too many steriods b/c her muscles are bigger than Harry Hamlin's head!

EvilOldWoman
EvilOldWoman

Not only are those lips overplumped, it looks like they forgot to fill the middle of the top lip or something. Damn. I really think she's gotta be mentally ill to do that to herself and go out parading around like she looks good. I feel sorry for her. And I guess her husband is so desperate to get mentioned in the media that he's willing to let his freak-show headcase of a wife make a spectacle of herself.

Jimbo
Jimbo

Am I the only one who thinks she is a total babe? Love those lips. She's furkin' hot.

Kat
Kat

I can't imagine looking in the mirror and seeing THAT and knowing that it's me. How does she go out in public???

David Johnson
David Johnson

Anyone remember the character Jim Carey character from "In Living Color" Vera de Milo ...heh There was one sketch where he said "hey girls why go and get expensive botox injections for full lips, just use the curling iron" and then he proceeds to roast his lips to a red blistery pussfilled mess, he then says "Ohhh can ya feel the burn" she reminds me of that skit...lol still makes me laugh just thinkin about it.

nodakgirl
nodakgirl

What? Rip Dean Cain in half? WOW! What a spectacular service done to mankind!!!

john
john

yeah

i saw some guy actualy do that on that ripleys belive it or not show with dean cain

badmammajamma
badmammajamma

John, AHHHHAAAAHHAAAAA! Rip a quarter in half, that is hilarious. Reminds me of that Seinfeld episode. Lobster anyone?

Suzanne
Suzanne

She is the blow-up doll version of Liza Minelli

Phillip McCracken
Phillip McCracken

dude, i LOVE teh new Pancake picture, that shit is fucking AWESOME, i saw that when i 1st came on and i was like daym that is TOOO funny....

OOC are "the Braindead Monkeys" a band?

nodakgirl
nodakgirl

What's Lisa doing wearing pancake make-up?

senin
senin

I bet she gives good head. Imagine the suction power...

Pottymouth
Pottymouth

look at that giant scar or crevice or whatever the fuck that is between her tits? What the fuck is that? Also...did she throw herself on the griddle with the pancakes and lots of butter? Nice fake tan you fucked up ugly bitch!

Fonda Blonde
Fonda Blonde

It's the tranny-version of Mick Jagger!!

lemure
lemure

Hilarious! This woman used to be pretty at some point right?

honey
honey

what the shit is she doing at the CMT Awards... nurturing some budding country-music career? Ugh.

nodakgirl
nodakgirl

Damn! All the clocks in my house suddenly STOPPED as soon as I clicked to see who-dah-bagga-wuzz...

lilyspryte
lilyspryte

Super Troopers -

"Mother of God"

that's sad

john
john

man-hand alert!

she looks like she is going to rip a quarter in half with those things

Amandarin
Amandarin

What a pair of Soup Coolers!!!!!!!!!!!!!!!!!