BBC Radio's Emma B Desperately Needs a Man

Damn those animal floats!! They always get all the lovin’!

Horndogg Research: If you want to learn more about Emma Battersby, head over to the trusty Wikipedia!

UPDATE: This Emma B is not the same as the one that works for BBC Radio. My bad. I don’t live in England, so sue me…

View All Photos ›

16 comments
Tragic Hero
Tragic Hero

This is a pasty ho i wouldn't mind skeetin on...

plus she look like the type to let u explore the nether region of cornhole... yao ming

Kevin
Kevin

She is so damn hot, what is wrong with u people. Do u all like Brandy or something. This is a Hot white chick with big perfect tits and bleach blonde hair. Whoever wouldnt sleep with her is queer or retarded.

Dr Bob
Dr Bob

It looks like she likes laying on top...

tuxman
tuxman

I'm not going to hate here, I think she looks good, I love girls in thongs bikini's and that's what i"m seeing so, a plus for me!! Beach, hot women, ass, sounds like a good time to me, sign me the f*ck up!

nodakgirl
nodakgirl

I'm confused.

I can't tell one inflatable toy from the other.

WHICH is the INFLATED toy?

senin
senin

For God's sake, put a bag on that.

SmilingJoe
SmilingJoe

Not for nothing but I would be more than happy to screw her and her titties since none of you want to. Come ride on my alligator bitch!!! :)

Melissa
Melissa

her ass is so flat that her thong doesnt look proper

l
l

nah this emma b is a glamour model....hence the skank clothing attitide etc etc oh and the im fucking an inflatable croc with a strap on pose..........

classy

karmasabitch
karmasabitch

Um.. yeah, this isn't the Emma B that works on BBC Radio. Hahaha idiots.. wtf??

john
john

SHES NOT ON BBC RADIO. THATS ANOTHER EMMA B YOU TWAT

vj
vj

r those implants.. i wouldnt mind puttin my head between her(desperate) boobs...;)

yes
yes

what an attention whore.who else would wear a string up their ass to go swimming unless they wanted attention?you were right on point moe,somebody sure is desperate.

Jimbo
Jimbo

That's straight up nasty.