Other Stories

More Stories From This Day

17 comments
Sort: Newest | Oldest
jolee
jolee

#14 ''they all look the same and are shitty in the sack'' --- racist comment. very low, how sad.

sure, shes not great looking..there are millions of asians 100 percent hotter. but who cares, she seems like a fun girl

truth
truth

Usually when women dress all slutty like her and act all nasty. They turn out to be the shittiest lays, the quiet, shy, innocent looking, girls make the best fucks!

Big Papi
Big Papi

meh...they all look the same and are shitty in the sack

Tool
Tool

Cute. If she got rid of that weird haircut she would look a million times better. She's got a great little bod. Sure she is crazy as shit, but I bet she is wild in bed.

Professor
Professor

oh my god she is fucking absolutely disgusting, she looks like this vietnamese guy I used to know in school, you guys are doing the asian women of the world an injustice by constantly posting her horrid pictures. She is the ugliest famous asian woman in the world.

iwantbai
iwantbai

Well I Still want that woman!!!! Beautiful.... And you so dose my wife :-) So send over a tke out order for two... YUMMY!!!!!!!!!!!!!

Sparks
Sparks

All the photoshop in the world and still fugly.

skinny bitch
skinny bitch

How the hell is is possible for a woman with such a small skinny body to have the face of a big old fat woman.

NonWoot
NonWoot

damn I hear that. if china wasn't commycrap, we'd have great porn from that cuntry!!

FukHer
FukHer

she's chinee and shows tit. oh how rare that is. that makes her a "star" no matter what. LOL

digglesworth
digglesworth

i'd tap it on her forehead. but seriously, who books her for this shit?

Moelicious
Moelicious

i lub i lub!!

is kneepull of her showding in photo bun? oh god of my!!!