Skinny Tara Reid Does The Grossest Bikini Photoshoot Ever

A few questions come to mind…

1. Who the hell paid for this photoshoot?
2. Did Tara Reid sponsor her own photoshoot?
3. How many photoshop geniuses will be involved in the airbrushing process?
4. Will the airbrushed photos be ready for the 2010 calendar?
5. Any others…?

View All Photos ›

88 comments
LordoftheFish
LordoftheFish

can anyone feed this poor sorry gnawed off starved to death corpse wich probably was a female human ages ago?

she really need a few hundred good meals so she can remotely look like a woman again

man...this reminds me of the pictures of Auchswitz and Birkenau.

that anyone would do this to themselves is beyond me

at least as bad for health as shooting heroine or smoking crack.

now she looks like a small kid with tiny boobs attached...are all the fashionistas closeted pedophiles or what?

illegal to watch lil kids in skimpy clothing, so they starve grown women to nlook like lil kids

sick

I've been sucked in...
I've been sucked in...

Wow, I actually gasped when I saw this...and not in a good way. Where did the rest of her go??? She was definitely cute in American Pie. Now she's like watching a 40 minute car accident. And, by the way, it's pretty obvious that she's been slathered with some kind of crappy tanning cream to hide the palor of her malnurished complexion. She could be Amy Winehouse's body double

RobThrob
RobThrob

I think i need to see an ass shot before I can make my decision of whether or not she looks hot or not. This photo, obviously was taken right when she stood up because there are lines running across her stomach from the creases created when you sit up half way.

Yep! A good ass shot would remove all doubts. Can we get an ass shot???

Thank You,

Mike Britton
Mike Britton

I'd rather see Gollum in a bikini than this skeleton wrapped in sheets of beef jerky.

lemure
lemure

This shit is hot only to the dirtiest alcoholic tweaker redneck or broke ass homeless punk junkie.

jim
jim

don't even compare that anna nicole smith hog to beautiful miss. Tara Reid

Sirshredwin
Sirshredwin

skeletal anna nichole is more like it post humus photo shoot?

Sirshredwin
Sirshredwin

DId someone dig up Anna Nichole's skeleton and shove it into a bikini?

jason
jason

I like her hair also she really has beautiful hair.

jason
jason

tara looks pretty good to me. I've always thought she was pretty sexy though.

Nora
Nora

What the fuck. These people saying she's sexy have got to be on something.

fred
fred

good cause i am horny as crap lookin at tara reid in this bikini. wow she has a great bikini body.

fred
fred

her vagina is not missing and she has one great vagina i've seen it.. #74 what r u talking about tara is the hottest celeb give me one person in this world to have sex with and my very first choice would be tara .

matt
matt

man... i wouldn't hit this if she was the last bitch on the planet. i am legend, i am single.

lemure
lemure

Her vagina is missing. This is repulsive.

fred
fred

this is why you should get plastic surgery.. before she got plastic surgery she was hot but there was just something missing.. great job tara getting a boob job was a good because look how good she looks in a bikini now.. Tara reid also has the best celebrity ass i have ever seen I like how it sags inward that is such a turn on.. and who ever said she is haggard is crazy.

SAVVY
SAVVY

WHAT THE FARK.

babygirl
babygirl

take away the weird liposuction creases in her stomach and shes pretty much perfection.more fat chicks should start starving themselves and following suit i say.

RyaNAKED
RyaNAKED

I'D HIT IT TWICE A DAY AND THREE TIMES ON SUNDAY

will
will

I wouldn't use valtrax if i was going to have sex with her.. dang I already jacked off about 100 times to tara..plus I had wet dreams about last nite..

ow.
ow.

eeeeeks. you can see her kidneys.

Bossy
Bossy

You all are just ganging up on her. She looks good, if she gained about 5-10 pounds she'd be just the right level of skinny. But come on people, her stomach looks taut, stop being such assholes.

Go_Fish
Go_Fish

She's been partying at Auschwitz again, I see.

Juice
Juice

Damn what happened to her! Recently, she takes a spill while partying Down Under while partying in Australia

spasm
spasm

she looks so haggard...pity...used to be really hot!

Leela
Leela

Gross, ewwwww.....She should hide herself, she could scary children (and grown up people too!)

d_jologs
d_jologs

hey moe, stop posting these fuglies...is today the official bastardly fugly day?

Bobbles
Bobbles

I feel the chunks rising in my throat...

Big Papi
Big Papi

I'd take a fistful of Valtrex if you are going to hit that.

aja
aja

* is

aja
aja

@ aggie - take your spam shit someplace else.

@ other posters, I think tara is so cute! WTf are you talking about. Sure, she looks a little tired and a bit ' off', but she should not be posted in ' uglies' Come on, Amy Winehouse if ugly, not this woman....WTF?

john
john

poor bunny lebowski

will
will

coke diet or not i'd hit that

aggie
aggie

sometimes I just admire those celebrities. They seem that they can do whatever they want. They even can take part in some online dating service like www.muslimonly.com/i/registration or somewhat to look for handsome men or sexy women.

timmy
timmy

man what r yall talking about she is beautiful.. and no i did not puke on my keyboard but I did cunt all over it when i saw tara.

AKUMA
AKUMA

She looks old. How old is she? Does she use drugs? She looks like shit.

jaye
jaye

yeah, she's as hot as a steaming pile of dog shit.

timmy
timmy

yea but yall have to admit she looks pretty hott..

timmy
timmy

and I am not the only person that gets turned on by tara reid. Why would tara be on this site anyway she doesn't give a damn what you and i think.

timmy
timmy

no damla 55 this is not tara reid.. Why do you keep on insulting tara reid she looks very hott here..

tigerman
tigerman

actually I got to be honest she turns me on.. really she does she has a nice tan with some great tits even though they are fake and her face is good too. Tara is one awful actress but I think she is still fine.

Frank
Frank

I think she could lost 5 - 10 more pounds.

I'd grab an 8 ball and party with her and those fake fuck bags.

blue
blue

look what the industry has done to her. She looks diseased. I bet she regrets not marrying Carson Daly. Even though he's a huge douche bag.