Why Isn’t Christina Aguilera @ Home Breast Feeding Max?


These were snapped as Monkey Boy & Christina left Club Villa in West Hollywood

If there was ever a question about Christina Aguilera being a greedy bitch, the following article puts that to rest…

Singer Christina Aguilera is reportedly furious over Jennifer Lopez’s 6 million dollars deal for the photos of her twins. New mum Aguilera, who gave the world first look at her son Max, by posing in a series of photos for a US magazine has reportedly fired her manager and her publicity firm BWR who also reps JLo’s, for raking in a much lesser amount for the pictures compared to the Latino singer’s deal.

“She (Aguilera) went crazy. The firm wasn’t part of the team that secured Friday’s $6 million payout for photos of Jennifer Lopez and Marc Anthony’s twins,” New York Daily News quoted a source, as saying. Meanwhile, actress Nicole Richie is placing all the pressure on her longtime manager Benny Medina to find her the biggest possible baby-pix payday. A source said Richie is acting “cheap” and trying to wring every cent she can out of the deal. [One India]

View All Photos ›

45 comments
SAVVY
SAVVY

OMG THOSE BOOBS ARE SCARY :s

I HAVE A VEIN PHOBIA...AND THIS IS BLOWING MY MIND o.O

Annie
Annie

Say what you want about her implants, but the veins have nothing to do with that. Veins everywhere, especially in your boobs, become much more apparent during pregnancy and breastfeeding. Trust me, I make plenty of bitchy comments about celebrities appearances, but come on, leave them alone over biologically controlled stuff that they can't help.

Gorgeous Black Women
Gorgeous Black Women

Those veins would be bulging with or without the implants. She's obviously breast feeding and judging from this, it's Max's meal time.

babygirl
babygirl

she needs a good hose down.i can smell bitch from here.she is one of those people i get the feeling smells really bad.kinda like rotten tuna and shit.eewww

ow.
ow.

hooooly shit those are a lot of veins.

why does she insist on slapping on so much damn make up. that and her fugly platinum hair makes her look uber trashy.

david10006
david10006

yep..greedy bitch for sure, however that doesen't stop me wanting to suck every drop o' milk from those puppies even with a little silicon mixed in.

omega
omega

Xtina is milking her baby's publicity {money and fame} to the max!!!!!!!!!!!!!

PUN INTENDED.

They look are hard and jagged, plus the veins are freaking me out.

Icepak
Icepak

What happened to her nose? Have you see JLo's nose too? Do all pregnant women's noses grow during pregnancy??? If so, I never knew that...

RockHard
RockHard

Man rug rats fuck up good looking girls - hopefully she fully recovers

Jamieson*
Jamieson*

i'm with #15 on this one...me going first though obviously lol

Wtf
Wtf

So this is what fake boobs look like after a pregnancy.

jr
jr

hey christina!! you know why you didn't get paid as much? cuz no one give a shit about you, they never have...now go die somewhere

oozzee
oozzee

She looks so smelly always orange and those boobs are gross and veigny yuck, she straight nasty.

jjm
jjm

That should stretch them out some and make them look like cow udders with a silicone bags inside when she is done nursing!

Yes, I hit that ass, wouldn't mess with those boobs without my bomb suit though! KABOOOOOOOOOOOOOOM!!

reba
reba

N A S T Y !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

weird people
weird people

that is so gross, its gross like a guys veiny dick. ewwwwwwwwwwwwww.

KL
KL

She is soooo slutty looking that I just wanna fuck the shit out of her. She's got that whole pornstar look. A woman you wanna hook up with when you're out clubbing and take her home for some hard nasty dirty talk sex.

AE
AE

MIFL

great boobs

Rasheed
Rasheed

It´s so sad, women who think they´re hot because of their fake, disgusting tits.

d55
d55

7 said it...thats exactly why bitches started popping kids after britney spears...cuz they realized there was some big bux involved! and man, i wanna stab this ugly clown's tits and watch the silicon leak out

d55
d55

15,

lol @ the ones who have no standards

d55
d55

fuck!!!!!!! those are some disgusting tits...fucking disgusting!!!

Sparks
Sparks

That's sickening. Kids are now nothing more than tools from which their parents can sell to the highest bidder.

Chickadee
Chickadee

Ugly tranny whore, go home to your son!

megahornyman
megahornyman

Share them with all of us XT, not just Max. If you like nice big ones, they all play the same and feel the same in the dark.

Richard Schlichting
Richard Schlichting

If they bounced they'd probably burst. She had a nice little ones before. Why do women have to do this to their bodies. It looks horrible.

I Am Therapist
I Am Therapist

Yes, all of the homosexual virgins still have their closet doors locked for not liking this. At the same time, I know I'm weird for liking this.

magicnotes
magicnotes

i doubt the milk can come out with all that silicone in the fucking way, they look like bricks, hard as rock, when fucked they dont bounce

Dat_DoOd
Dat_DoOd

lol @ all the virgins saying yuck....please...i'd fuckin slurp every ounce of silicon milk from them big ass mammaries.

Cooper
Cooper

Holy Christ those things are gi-normous!!! Also, she looks less orange than usual. I almost didn't recognize her.

Larry B.
Larry B.

maybe the camera wasn't white balanced or something, or maybe it's just me, but that white tee looks dirty.

junglegirl
junglegirl

gross yuckkkkkkkkk...I don't understand why chicks with ugly fake implants feel so proud to display them it's not like you were born with them. Taking pride in plastic surgeons work and pretending like no one knows it's fake is just beyond pathetic.

Tweeder81
Tweeder81

Max is sooo lucky to be sucking on those chichis to get his milk everyday.

Moelicious
Moelicious

bloop: exactly fucking right.

so sad and so fucked up, definitely a very lucrative biz

Mundo
Mundo

Dam those veins look ugly....boob road maps..

bloop
bloop

This just proves why so many celebrity's are having kids

so they can get paid!

magicnotes
magicnotes

You know i actually had to look twice wtf, thats not a compliment! The veins are bulging out, those imp;ants have fucked her tits up so bad her veins and struggling to pump blood over them let alone fucking milk

KFC chicken choker
KFC chicken choker

Ugh, what a waste of what was once a nice chest.

Looks abbynormal now.

magicnotes
magicnotes

yuck pass me the bucket to puke wtf

Megan
Megan

wow her tits are ready to pop!!