More Doutzen Kroes in St. Barts: This Time With Extra Booty! Ow!

If you thought the first batch of pics of Doutzen jogging on some beach during a Victoria’s Secret-sponsored photo shoot was hot, then you’re definitely gonna love these.

I guess these were snapped during the same shoot w/ a few extra pics at the end of Doutzen wearing a pink dress lookin’ like she’s ready to bust out of the island.

  • d55

    her face is pretty, and i just love her smile…the body, yeah, i don’t care for it. I think i’ve made that very clear.

  • J-Sin

    Yes, you have. Now go away.

  • mikey j

    “I’m afraid I have to disagree with Orville, Jack, and Mr.
    Can’t we just do something to his voice box?”

  • EvilSamurai

    She is overly muscular and her butt is too big.

  • skilligan

    she is perfect really

  • ObeyYourGod

    Now that is quality ass.

  • d_jologs

    Alessandra two to three years ago would easily get my vote. But present Alessandra is no match to the sculpted body of Ms. Kroes.

  • Leni

    She’s not built for dresses and lingerie but in workout clothes she looks fantastic. Love her body, she does have a great ass, if only she had more hips she would look perfect, but I’m not that picky. Oh, and a tie between Doutzen and Candice, both beautiful blondes/blue eyes, one has a better legs/ass, the other better hips/waist, I can’t choose.

  • J-Sin

    Team Doutzen, Leni. Team Doutzen.

  • Freep

    Team Candice, Leni. Team Candice.

  • Bubba McFadden

    hips/waist > legs/ass

    Candice wins!

  • J-Sin

    Legs/ass > ribs/pelvic bone

    Team Doutzen

  • Leni

    LOL!!! That’s why I can’t choose! Waist/hips are equally important to me as legs/ass. Since both girls have pretty faces, beautiful eyes and full sexy lips only boobs would make me pics one, but both girls are on the smaller side. In this case, I need to see feet close ups *opening google images*

  • Leni

    fuck, they both have awful feet ;(

  • J

    I feel like her ass is hypnotizing me.

  • Leni
  • J

    The best thing about Moe Jackson lately has been posts of this hottie and NO Lardasshians, Taylor Momsen, Tila Tequila etc posts it has been awesome without them, please keep it up.

  • Freep

    yea i feel like where all getting into deep discussions and really vibeing with each other…either that or i’m really tired right now

  • Mobius

    I fucking know! A man’s feet or something.

  • Mobius

    Or it’s gonna break out into a flame war when someone declares victory, or d55 comes back…

  • Bubba McFadden

    Who has nicer hands? That’s the real tie-breaker!!! lol

  • TheBestThereIs

    Either way ladies and gentleman, I think it’s been stated pretty clear…The VS Models rule our worlds. I don’t care what team you’re for, they can ALL get it!

  • Ari

    I love those photos of her!

  • Bubba McFadden

    Feminine body > athletic body

    Score 1 for team Candice.

  • Freep

    yea, seriously

  • Leni

    no comparison, Candice has nicer hands.

  • Bubba McFadden

    Well, what else could you possibility need to know to decide? lol

  • Leni

    haha, I love fetishes 🙂

  • Casey Stoner46 MotoGP fan

    +450

  • Fuzzy_Bear

    I just learned that doing push ups with a boner can be painful. My fault for remembering Doutzen in her workout clothes.
    Thanks for posting these pics Bastar… I mean MoeJackson !

  • The Devil

    You say that as if an athletic body can’t be a feminine body. Everybody’s supposed to work out.

    God, no wonder the entire Western world is fat.

  • The Devil
  • Auntie Krist

    She is freaking sexy and tight. Her abs and ass are sinfully delicious.

  • FallenRawToast

    I know what you meant, but OHHH the way that reads…MEOW!!

  • WiseMan

    I need to lick that body all over. That is one tight package.

  • Big Papi

    she’d get a dose of man mustard…

  • yuck

    wow, what a beautiful woman.

  • soccermom

    that’s right! She looks her best with weight on her. She’s get sexy hips. Get that D55?

  • soccermom

    perfection

  • dannyidle

    The first picture is WOW. I wonder if she’d done gymnastics before

  • soccermom

    yah, a full round ass is so ugly to look at …lol

  • dannyidle

    ‘Since both girls have pretty faces’? Are you sure about that?

    Candice never had a beautiful face, a bikini body perhaps that i tend to agree, but a pretty face no no no

  • FoxyRoxy

    Wow, those are really nice pictures.

  • FallenRawToast

    *gulp*

    thank you

  • Glimmer

    i love that the first pic the devil links to has 2 guys in the cornor in the hook up as doing… now that is a knock out…

  • Freep

    someone else has gone naked Devil. THE COUNTER PUNCH!!!
    [IMG]http://i237.photobucket.com/albums/ff31/januaryweek/candice-swanepoel-topless-02.jpg[/IMG]
    [IMG]http://i237.photobucket.com/albums/ff31/januaryweek/candice-swanepoel-glamour-photos_01.jpg[/IMG]
    [IMG]http://i237.photobucket.com/albums/ff31/januaryweek/candice-swanepoel-topless.jpg[/IMG]

  • Freep

    lets try again
    Photobucket
    Photobucket
    Photobucket

  • Freep

    TEAM CANDICE!!

  • mikey j

    dude that’s so.. wrong…

  • soccermom

    where’s her ass shot?

  • Noah

    Moe,

    Another one of my new favorite skinny bitches is Jessica Morris (Linda the Teacher in “Role Models”). Sooo hot. Where is she?

  • Freep

    here. theres even a bow on it 🙂
    Photobucket

  • soccermom

    meh. Noah’s pics above show how she hasno ass…just a curvy back. Zero cheeks like her ass and thigh are same thing. epic fail.

  • WiseMan

    I would have to give her some serious man gravy….

  • EvilSamurai

    it is

  • The Devil

    Meh, no tits, no ass.

    All face

  • babygirl2000

    There both beautiful but candace has no tits

  • babygirl2000

    There both beautiful but candace has no tits

  • Voice of Reason

    I personally love the black & white pics Freep posted of her.

  • Ari

    Yeah I noticed that in the new VS swim catalog I received. In the swim suits that aren’t push-ups her tits vanish. Oh well…the rest of the body/face make up for it!

  • Ari

    Haha didn’t even need to mention that, just saw the photos of her up above…damn she is still smokin’!!!

  • Ari

    Not all women can pull off the bitty titties look…. but jeeze, she pulls it off with flying colors! Wow, still sexy as hell. Nice photos Freep! : ) Good work : )

  • FallenRawToast

    The tits she does have compliment her frame very well, and dont leave her looking like a little girl though.

  • Freep

    she has an awesome body.

  • Ari

    Definitely agree!! They fit her perfectly, very sexy.

  • Freep

    yea seriously. thats a body i’d like to get close too

  • Voice of Reason

    Mhm. I still prefer Doutzen (her name alone is hot) but those 3 pics are rather ravashin indeed! OW!

  • Voice of Reason

    Ye loving those pics you posted. Gave her some fighting chance 😉 Well delivered, you’ve been good to me. I will now slowly applaud you for roughly 2 minutes.

  • Freep

    appreciated 🙂

  • sandra


    props to Tapper for first ass pict.

    and also WIN!

  • sandra

    lol at the captions, excellent Moe.

  • Casey Stoner46 MotoGP fan

    +312

  • Boz

    I love this girl’s smile.

  • Bubba McFadden

    An athletic body can be feminine, but in regards to Candice vs Doutzen, Candice has a more feminine body, because of her curves.

  • ItalianGuido

    BONER!!!!!

  • ItalianGuido

    BONNER!!!!!

  • Freep

    you spelled it right the first time… -__-

  • face84

    She’s so fit and beautiful.

  • J-Sin

    Figured Doutzen deserved my 1000th post.

  • FallenRawToast

    gratz on the 1k mark

  • sandra

    ah that’s nice 😀
    Congrats, and team Doutzen for da win!

  • d55

    she likes black guys but that doesn’t mean she will like you ok? that’s how shit works in real life…not every white girl like every white guy…not every black girl likes every black guy and not every white girl will like every black guy so stop thinking you have some type of special connection with her, you pathetic lying sack of shit.

  • Freep

    and just like that Doutzen gets her first (and hopefully last) 200 comment post…well once J signs in

  • d55

    j-sin is required to show his face before talking, well, typing shit from now on…until then, he remains as the big, pink floppy pussy he is.