Kate Hudson @ Burberry Prorsum Fashion Show in London

Photo Credit: Bauer-Griffin

She’s gonna hit 31 later this April (a tragic number for both sexes), so what’s your guy’s take on Kate Hudson’s aging?

The “You, Me and Dupree” and “Bride Wars” star has one film set to hit theaters later this year. “The Killer Inside Me” premiered at Sundance back in January and with co-stars like Ben Afleck & Jessica Alba, I’m sure it’ll go on to make a few bucks (but obviously w/ box-office poison pill Jessica Alba on the cast, it’ll probably bomb overall). Here’s more about the movie:

Deputy Sheriff Lou Ford (Casey Affleck) is a pillar of the community in his small Texas town, patient and apparently thoughtful. Some people think he’s a little slow and maybe boring, but that’s the worst they say about him. But then nobody knows about what Lou calls his “sickness”: he is a serial killer. It nearly got him put away when he was younger, but his adopted brother took the rap for his crimes. But now the sickness that has been lying dormant for years is about to surface again and the consequences are brutal and devastating.[Source]

View All Photos ›

37 comments
Sort: Newest | Oldest
Joanna172
Joanna172

she ahhhdorable i love herrr

Philr Crackin
Philr Crackin

What's that bump on her right knee? Battle Scars??

spangly
spangly

I'm finding that I agree with you more and more AlinaMaria.

spangly
spangly

That was the very first thing I noticed too. Not picky at all. Most of this Celeb glitz is just so very fake!

Big Papi
Big Papi

I'd still fuck her, but would not go bareback on her any longer.

DocHellbilly
DocHellbilly

Those shoes *could* be hot, but they end up just looking like shit. The "twisted" plastic thing just doesn't work. They should be flat leather straps...

That's all I'm saying.

And yeah, the sock impression is just fucked up... Was she sitting in the limo with athletic socks and shitty sneakers on?

major_got_banned
major_got_banned

she needs to take some of that fat from her toes and put it in her tits. her calling someone else box office poison is like the pot calling the kettle black.

wiseblood
wiseblood

i used to think she was hot as fuck until A-Rod plowed her with his gay cock.

she is tainted.

badkittie
badkittie

her chin is looking a bit jay leno in these photos :D

Freep
Freep

blonde, not a great body type, dates yankees, fails the age test (look at how beat Goldie is). i dont like a single thing about her. as for the movie...co-stars Ben Affleck and Jessica Alba...i dont think i'll be watching it. i do not enjoy pain.

Peccavi
Peccavi

by the way... "for her age" (fuck you for that one) i think she looks damn good.

Mundo
Mundo

Well I don't really like that outfit...too flashy..looks like something you would wear at the mardigras...all she needs is a mask..but the legs do look good..but for some reason I think she's missing some ass there, can't tell..

Peccavi
Peccavi

yeah... no shit. me too. wtf is that shit all about. what's so bad about 31?

Boz
Boz

yeah yeah.. her mom in her prime time is better

IamLegend_2000
IamLegend_2000

gotta find some old pics of her mom, think she might of been better lookin'.......still this isn't bad just doesn't say star quality....was it saint paddys day there?

Leni
Leni

neither am I, my real name is Marzena, ahaha :P

Leni
Leni

only if you do BLOTD first ;)

AlinaMaria
AlinaMaria

yeah her toes look like aliens!

I think you would suit that colour because you have a golden skin tone. Pale skin and blonde hair does not suit the colour!

hula
hula

She looks funny trying to make sexy faces, she's more like cute than sexy, and her body looks good for 31 i guess

Leni
Leni

I never did it

SchmaddaKid
SchmaddaKid

Busted legs, busted vag, busted personality. 0 for 3 baby.

Leni
Leni

neither was I....

Leni
Leni

Thanks Moe, I'm 31 :(

Leni
Leni

I love the color as well but it never looks good on blondes unless their eyes are emerald green, and Kate's are hazel(grey/brown).

I've always liked her but she only looks good with makeup and her feet are not cute :(

lazydayz
lazydayz

Damn she's in some awful movies.

AlinaMaria
AlinaMaria

Yeah it kind of makes her look as though she has fat bulges, even though she is slim. Not a flattering choice at all.

FallenRawToast
FallenRawToast

I think part of it is the horizontal stripes cutting up her torso. I also think her face is a bit fatter here than it normally is.

p.s. Still a fan though.

FallenRawToast
FallenRawToast

LOL I noticed that too. OK yeah its cold, etc etc so go leggings or something so as not to leave the elastic cuff marks from your socks.

AlinaMaria
AlinaMaria

She has looked better than this. I love this colour but I'm not sure about it on her, maybe it washes her out slightly? Agree with Lau about the sock marks! Faux pas!

But yeah she looks good in general. Don't think she is ageing too badly at all.

skilligan
skilligan

she pulls off the no boobs very well

FoxyRoxy
FoxyRoxy

Aging? Hmmm, let's see. She's only 31. That's still young. She looks good. She looks like a 31 year old.

Lau Evian
Lau Evian

omg, no offense i LOVVEEEE her.

but whats the point of taking of your sox if they are still showing. lol picky detail i know. guess she was in a rush.