Caption This! (What’s On Marko Jaric’s Mind Edition!!!)

For the 2009-2010 season, Marko Jaric averaged 7.1 points, 4.2. rebounds, and 1.7 assists per game… while playing for Real Madrid in the Euroleague, coming off the bench.

View All Photos ›

40 comments
Sort: Newest | Oldest
Freep
Freep

lol nobody gives a shit about Marco regardless

Boz
Boz

The only reason people still give any shit about Marco is Adriana.

Freep
Freep

lmfao that would be unfortunate

vanos28
vanos28

I just saw a close up pic of her daughter, its so unfortunate i think she got marko's eyes :S

The Headliner
The Headliner

Oh lol

all basketball bums look alike.

No?

Ok I messed up my bad thanks for the correction

d55
d55

her english is fine now...she has an accent is all.

The Devil
The Devil

Damn!!!

That guy fuckin' looks retarded.

What are the odds he gets Adriana Lima if he works at McDonalds?

Freep
Freep

points = scoring for your team per game, rebounds = obtaining possesion of the basketball for your team, assists = someone on you team scoring after they received the pass from you before dribling the ball about 3 times.

and lol that kid is kinda huge

Freep
Freep

Moe, maybe if he was black/this was still the 80's & 90's. Europe stepped their game up. Marco just transitioned from being a NBA scrub to a Euro League scrub.

FoxyRoxy
FoxyRoxy

She speaks English just fine, and you mean Portuguese, not Spanish for her. She's from Brazil.

L.e.t.í.c.i.a
L.e.t.í.c.i.a

As someone said before: "love is blind" and that is true ... but I don't thing he is that bad either and beauty is not the most important thing in a guy.

Adriana looks gorgeous as always.

vanos28
vanos28

maybe he f... her very well.

svetlana
svetlana

I'm sorry but she has some of the most gorgeous eyes ever, and he has just about the worst. why!!!! now there's no hope for her having a daughter with the same eyes :(

asgopt
asgopt

I've always wondered what she sees in him. How the fuck do they communicate? She doesn't speak Serbian and barely speaks English, and he doesn't speak Spanish and barely speaks English?

Wila
Wila

whats up with her hairline

Casey Stoner46 MotoGP fan
Casey Stoner46 MotoGP fan

I don't know what the hell is marko jaric is thinking, but playing in a euro basketball league is a quite different thing.

General Delacroix
General Delacroix

Jaric was rather unimpressive in the series against Barcelona. Not much playing time and very little influence on his team. I don't think he cares though. He's loaded and probably experiencing perpetual boner. I respect him.

And she looks better with some weight on.

ladylazarus
ladylazarus

these pics are mad boring. i know she doesn't give a shit and it's not her job to entertain us anymore since she has a family and what not but it still makes me melancholy. :( and he is ugly as hell. stop trying to be nice people.

Voice of Reason
Voice of Reason

I like his top, I have no idea what those stats mean and their daughter is the size of an 8 year old already.

Hanson McCock
Hanson McCock

"Dammit! Why won't she look into my eyes? WHY!?!?!"

vanos28
vanos28

cute but overrated for sure, again how tall is she?.. Marko is not that bad.

Topkap?Saray?12
Topkap?Saray?12

He's fugly and she is beautiful.Where is their baby??

Leni
Leni

She's beautiful and super cute and he's not THAT bad, if he had different eyes he'd look good. I think they look good together, both have goofy faces.

Nookies
Nookies

Meh, He's not a bad looking guy. His jaw line/Cheek bones is nice..However it is indeed his eyes that throw everyone else. Since eyes/smile is literally the two most important facial features ever..Granted she did marry one of the worst played in the NBA..That makes me a sad panda :(

DocHellbilly
DocHellbilly

"When did my ho' turn into a fat-necked chipmunk?"

The Headliner
The Headliner

2nd pic on page 2, is that the daughter...no contiunity Smh

it's like on Fresh Prince, the season before he was just born, then at the beginning of the next one, he was like 5 or 6

d55
d55

oh, and this, right here, shows how stupid and emotionally driven us women are. In an interview, she said he's so handsome, and she said it twice. Love is blind, baby!; it really is! I can confirm because i, too, dated an uglie haha

skilligan
skilligan

"i pulled off 1 impossible feat when I got her to marry me, now i am gonna get a public hand job"

d55
d55

did they murder their kid? where the hell is she?

Adriana looks cute here, and i think he did something to his eyebrows...like he shaved the beginning area of his eyebrows because his eyes look less close-set.

EvilSamurai
EvilSamurai

Dude is busted and Adriana has always been overrated.

The Headliner
The Headliner

Yeah especially a guy taken over Carmelo In the draft

Why I don't get why he was seen to be so good? (never seen him play actually)

Moe
Moe

You'd think a former NBA player would kick ass in a Euro basketball league...

FoxyRoxy
FoxyRoxy

I don't know what's on his mind, but I know what's on my mind: the dude is busted. He is not a good representation of what Serbian men can look like. She is cute as a button, but my god he's bad.