BREAKING! Brooklyn Decker Does Cartwheels on Beach in Maui!

Photo Credit: Splash News Online

So, who’s getting bored of Brooklyn Decker? Let’s do a poll…

And, just in case you missed it the last 20 times, Brooklyn Decker is currently filming a movie in movie in Maui. It appears she’s filming the same bikini for a while now. “Just Go With It” is a romantic comedy being put out by Happy Madison Studios starring Adam Sandler, Jennifer Aniston, Nicole Kidman & even Dave Mathews, of all people. Here’s some more juice about the premise:

A plastic surgeon (Adam Sandler), who is afraid of commitment, tells his much younger girlfriend (Brooklyn Decker) that he’s married, with children to avoid having a serious relationship with her. When she starts to believe he’s lying and threatens to leave him, he asks his office manager (Jennifer Aniston) and her children to pose as his family in order to prove his honesty. [Source]


View All Photos ›

24 comments
Boz
Boz

yeah, Kelly Brook is way prettier than Brooklyn...

hello
hello

Her hips and her ass suck and she's not even pretty and on top of all that - she looks like a total bitch.

J-Sin
J-Sin

Yesterday's news.

Bubba McFadden
Bubba McFadden

it's mandy moore (pop singer/actress). she dated andy roddick before he married brooklyn.

skilligan
skilligan

she is really wearing that bikini, i could handle 100 posts with her wearing it honestly

RDouble365
RDouble365

Dayyum!! Those are some nice breastages man!?! And I do like the body too......very athletic........

Leni
Leni

it's ok, I don't like pig faced blondes

IamLegend_2000
IamLegend_2000

Brooklyn sucks? where's the line start?.....I'm sorry, think I'm gonna have to go to bed without dinner for that one *sighs, takes last long look at Brooklyn & goes to his room*

IamLegend_2000
IamLegend_2000

is this what is refered to as Maui Wowui ;-) for those in the know...I've been thinkin' of taking a trip & now Brooklyn looks like a nice weekend layover...so to speak

J-Sin
J-Sin

Yeah...imma just have to hit hater alert for that one, Leni.

ladylazarus
ladylazarus

+1 HELL YEAH. took the words right out of my mouth.

Leni
Leni

My favorite big boobed girl is Kelly Brook who also has incredible hips and amazing legs. Brooklyn sucks, except large tits she has a weird ass body and I hate her hair.

d55
d55

booobs...great great boobs

Bowser
Bowser

She's hot and she's nowhere near my type

McPerv
McPerv

Yeah her hips are concave.

Mundo
Mundo

Ah camel toe...IDK..but that ass well kinda hard to describe it, but looks weird...

ladylazarus
ladylazarus

wtf is up with her hips? they're so strange looking. but i would KILL for those boobs. they're like hypnotic. that's literally all i look at when i see her. she doesn't even have a face.

Hanson McCock
Hanson McCock

Did cartwheels and her breasts did not pop out? Epic fail.