Other Stories

More Stories From This Day

Other Stories

More Stories From This Day

Ariadne Artiles @ Swarovski’s New Boutique Opening in Madrid

These were snapped yesterday in Spain.

After looking at Adriana Lima’s set from last night, I gotta say that Ariadne Artiles is looking much hotter, but of course, that’s open to some good ‘ol Bastardly Debate. Here’s Adriana’s pic for comparison:
Photo Credit: Bauer-Griffin

View All Photos ›

52 comments
FoxyRoxy
FoxyRoxy

Ugh, those looks so nasty and wrong.

azezeal
azezeal

No contest Lima wins

The Headliner
The Headliner

Oh yeah truth be told it's not an actual rating

bottom line I just really like the way she looks in these shots and the last, the hype was building for me

technically there's no such thing as a perfect woman, they have faults physically

The Headliner
The Headliner

You mean A as oppsed to Ah?

And the ne is like nae and not nay or knee?

salma
salma

agree with Freep, no one on earth can be a 10 just because it's impossible to any woman or man to like everybody, even a gorgeous woman there will be someone who thinks she is not that hot, beauty is in the eye of the one who's looking.

PS: that sentence in spanish in my head made totally sense, now in english sounds like i'm totally retarded, but maybe someone know what I mean.

salma
salma

of course they are fake and they look horrible, ans she is to skinny, face is ok but i don't like her body

salma
salma

I could help but i don't now how to write the spanish pronunciation into english pronunciation, I try

A-ree-ad-ne Ar-tee-les

A is just A no "Ai" like you english speakers do, like A-merica, so it's "Adriana Lima" no "Aidriana" and "Ariadne" not "Airiadnee"

Boz
Boz

Whatever they both look great.

Voice of Reason
Voice of Reason

I'd choose Lima every time cos I don't really find this girl amazing, but those pics posted earlier were banging. So fuck it, she gets my vote. Plus Lima didn't look so hot on her last post.

L.e.t.í.c.i.a
L.e.t.í.c.i.a

Ariadne's beauty type is very common where I live too ...

Of course she is pretty and has a nice body ... but I see girls like her all the time ... so I am not that impressed ...

Adriana's beauty type is much more impressive in my opinion ... Adriana is way more interesting ...

VADERtheIMPALER
VADERtheIMPALER

Their both hot, but I'm an ass man... so gotta go with the Brazillian.

Adriana gets my vote.

salma
salma

Ok Moe, we really need to talk, besides Elsa PUTAky and Ariande Artiles do you know any other Spanish babe? Cruz Sister don't count.

salma
salma

they're fake

AlinaMaria
AlinaMaria

haha no problem! It's so obvious though, they look like a grapefruit cut in half and bolted on her chest!!

d55
d55

once again, you come to my rescue, Alina. You're the only person that makes me feel like i am not the only intelligent person with functioning eye vision.

The Headliner
The Headliner

That sounds about right

good job

well for me yeah I can't vote between these two, I can't do it

Bugs on the Windshield
Bugs on the Windshield

I am guessing it's pronounced "Ah-Ree-Yad-Nee"? Correct me if I am wrong.

By the way, Adriana is hotter, IMHO. No one can beat Adriana. Yet.

AlinaMaria
AlinaMaria

Very fake tits, at least Lima's look natural.

The Headliner
The Headliner

How is it pronounced? I can't come up with what I believe is the proper pronounciation

The Headliner
The Headliner

Haha madness, but yeah I guess it was more or less a statement than an actual rating

If I really wanted to rate I'd try to devise some super rating system and I don't really have that kind of time....well actually I do...I just don't want to I guess

My Cock Is Throbbing
My Cock Is Throbbing

This lady gets hotter the more she's posted. She looks like she's wild and dirty in bed too, plus her name is sexy, as well.

Freep
Freep

10 isnt enough you have to take it to 11! madness! imagine the pain a girl must feel if you consider her a 6...

Freep
Freep

an impossible scale for any woman to live up to

Freep
Freep

i love how you dont use the reply function, Peccavi.

dinodan
dinodan

Speaking of good boob shapes. Did everyone see my comment on the Kelly Brook post. She is topless in the July 2010 Loaded magazine. Pics are in my comments.

d55
d55

she's got fake tits...but then again i think so does Lima now.

skilligan
skilligan

she's REALLY hot, shouldn't compare them because you have to downplay a gorgeous woman

Laradis.
Laradis.

Thanks, Pec! Those suspenders really look great on her, lol.

Freep
Freep

no sir, i will thank you right now!

lazydayz
lazydayz

Amazing. She is sublime.

hula
hula

lol, also an English major? you never cease to amaze me

I kid :)

dinodan
dinodan

She has good boob shape.

d55
d55

the more she is posted, the less i find her attractive...that face seriously is nothing special...at least where i come from where majority of females have dark eyes, dark eyelashes, dark eyebrows. She also has a beak instead of a nose. Lima looks like shit in the thread but i posted better pix. Regardless, Lima is def hotter.

Freep
Freep

hot, hotter, hottest.....i'd be awesome if you could grasp the concept

AWESOMENESS
AWESOMENESS

by these photos and lima's recent shes hotter but overall lima is hotter.

Topkap?Saray?12
Topkap?Saray?12

Adriana is more unique and exotic looking.She looks bad in that pic you posted but Adriana looking her best is way way hotter.

DocHellbilly
DocHellbilly

Nice body- kind of an old looking face- having no idea how old she really is, but guessing not all that old.

LOVE the shoes! Though, that left foot of hers looks a good 1/2 size bigger than the right...

Leni
Leni

She's amazing, very sexy lady.