Michelle Rodriguez Talks Lindsay Lohan & “Machete” on Lopez Tonight

Machete” Hits Theaters on September 3rd!

So yeah, I don’t know if bisexual is the correct word to use when describing Michelle Rodriguez. Her personality is 70% dude & 30% chick and on top of that, she looked kinda linebacker-ish (a la Hilary Duff) last night in her funky outfit, so that wasn’t helping the chick portion of the dude/chick ratio.

She compared Lindsay’s current situation to everybody “pooping in their pants” at one point in their lives, so as a result, we all have to help each other out—not poke fun at them. Hear that, you bastards? Lindsay Lohan needs support, damn it!

Here’s a clip from last night’s interview:


View All Photos ›

21 comments
Fuzzy_Bear
Fuzzy_Bear

I'll watch it if there's alot of gratuitous nudity. Though Alba did pass on being topless in Sin City so I can't expect much. :(

Boz
Boz

I want to see this movie!!

crackrocks
crackrocks

i can't wait to see this damn movie. even though a bunch of cool actors are in it, i mainly wanna see Trejo fucking some shit up!

Nookies
Nookies

So if she has the personality of a guy..Man I bet you she knows how to please a man..Im talking stroking the shaft/cradling the balls,etc.

Evil Dan
Evil Dan

DANNY FUCKING TREJO IS IN THIS. I hope they also got that one cholo dude who is in everything to be in it too. You know the hella gay dude from the poker game in Training Day talking about getting "his shit pushed in" ?

sandra
sandra

yea, too bad Alba is such a shitty actress though

Leni
Leni

I love Michelle, hot as fuck. So is Alba.

Peccavi
Peccavi

i kinda want to watch this.... but i know i'm gonna pass, all because of that cunt alba.

Stephanie
Stephanie

99% of this movie's earnings will be from dudes

johnconnor77
johnconnor77

Michelle reminds me of that chick of Aliens, Private "Vasquez", way too much... this picture sums it up:

http://http://wiimedia.ign.com/wii/image/article/709/709648/michelleandvasquez_1149889853.jpg

Glimmer
Glimmer

everybody "pooping in their pants" at one point in their lives

dinodan
dinodan

I so wish that Lindsay was not in this. I have no desire to see her. Now Michelle and Jessica are a different story.

Mundo
Mundo

Michelle is one cool chick...

FallenRawToast
FallenRawToast

Moe, you got broken HTML for the 2nd pic on page two.

---

Also George Lopez's show hasnt been cancelled yet?

dinodan
dinodan

She seems a lot happier, she not an angry drunk anymore.

skilligan
skilligan

i really like michelle, pretty smile now that she uses it

RDouble365
RDouble365

I like Michelle......I like her energy, and her body is GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOD.

SILIS101
SILIS101

I can't wait to see this shit