Solange Knowles, Selita Ebanks & Cassie @ Sephora Launch Event in NYC

Photo Credit: Pacific Coast News

God damn, what’s up Solange Knowles’ huge-ass fro? I guess that’s what you gotta do when you’re Beyonce’s younger sister and no one tends to notice your presence. It’s seriously a tragedy b/c without Beyonce the family would be nothing, but with Beyonce around, Solange is consistently overshadowed by her larger-than-life personality & career. You’d think Beyonce would toss over a few million to help Solange maintain a luxurious lifestyle and not have to do these dinky campaigns, but obviously that’s not the case.

These were snapped last night as the Carol’s Daughter hair products spokes-hotties spiced up a launch party at a Sephora store in NYC.
Photo Credit: Pacific Coast News

View All Photos ›

27 comments
Sort: Newest | Oldest
FoxyRoxy
FoxyRoxy

I hate people who think the only way women can be sexy is with big boobs, fuck that shit!

hermione
hermione

Solange always tries to do 'alterna-wacky' and fails every time.

You (or your stylist) shouldn't try to work 'experimental/unusual' unless you genuinely have an instinct for what works. It just isn't authentic on Solange.

Pamela Susan Courson
Pamela Susan Courson

Well, maybe Cassie had a baby secretly, and decided to put silicone in them for the droopiness/sagginess lol.

Anyway, they look like a bunch of groupies here.

McPerv
McPerv

Yep, and she has permanently ruined them. Even if she gets the implants removed, they'll never go back to what they were. Just an inexplicable thing for her to do, and fuck Diddy for either encouraging her, or not doing enough to help her realize her breasts were perfect.

FoxyRoxy
FoxyRoxy

It's ridiculous, her boobs were perfect small, perky breasts. There was no reason for her to get implants.

McPerv
McPerv

I just looked it up, she did. Ugh. WTF? That is unbelievable. Just horrible.

McPerv
McPerv

WTF did Cassie mess up the world's most perfect breasts?!!!! Looks like she may have gotten implants.

FoxyRoxy
FoxyRoxy

Damn, Solange's face is so unnatractive.

Cassie is just beautiful.

Roofus the Gingerbread Man
Roofus the Gingerbread Man

Well products and styling are two different things...I just can't condone a half-shaven head on a lady. Not to mention, Selita was beautiful with the long black hair, she should stick with that look.

Peccavi
Peccavi

cassie would still get it.

junglegirl
junglegirl

You mean Ugly, Ugly, and Ugly attending Sephora launch event?

junglegirl
junglegirl

You mean Ugly, Ugly, and Ugly attending Sephora launch event?

lu__89
lu__89

i think she probably got small implants, probably like 175cc. but they look amazing!!!

cassie is much better than alba, so you would be winning. lol

Evelina
Evelina

That's what I've noticed right away also- and if she indeed had them done then the surgeon deserves praises- they look very natural... and she is so insanely beautiful- if Nookies wants to take Alba away from me, that's fine- i will take Cassie :)

FoyFoy
FoyFoy

urgh usually I'd go for Selita but not here, not at all she looks retarded here. Cassie's beautiful she just constantly need attention with stupid hair, it's annoying

Moe
Moe

I think they're pimping hair products, so that's not cool...

lu__89
lu__89

cassie is sooo beautiful! but its just me, or her breasts look much bigger??

Voice of Reason
Voice of Reason

Cassie is life changing. Fuckin perfect face and soooo hot. Selita looks to be losing her shit and the other ones existence forces me to question my own.

Stephanie
Stephanie

Selita is fugly. Looks like a granny with that red straw hair.

Solange is equally as ugly. I want to shave her afro.

Leni
Leni

Cassie looks best - bad makeup, stupid hair and all.

Selita is almost 5'10", is it really necessary to wear those ugly platform shoes?

Nothing positive to say about Solange, I don't think I ever seen her looking pretty or even decent.

The-Phantom-Writer
The-Phantom-Writer

Cassie should just go bald because that whole experiment was a major FAIL.

And Selita is wearing a ugly ass wig, well at least hope it is a wig.

skilligan
skilligan

not a good hair day for all 3 but Cassie's DNA is amazing, look at her skin, the hair she does have, she just is doing ALL she can to ruin it with that hairstyle