Posts about Horny Jay Leno

BREAKING! Jay Leno Drives A Red Supercharged Mazda Miata!

**EXCLUSIVE** Jay Leno drives a red supercharged Mazda Miata convertible while filming scenes for a commercial in LA

Photo Credit: Pacific Coast News

View All Photos ›

The only reason this is news is because Jay Leno owns a ba-zillion cars of all types, but I didn’t expect the guy to own a Mazda Miata. The ‘Tonight Show’ host was spotted filming scenes for a commercial in L.A. yesterday afternoon as he cruised around, so we’re gonna assume it’s not his ride. Here’s the last car we saw Jay jetting around in…
Exclusive... Jay Leno Cruising Around In His Eco Jet

View All Photos ›

BREAKING! Vanessa Hudgens Forgets To Remove Tag From Jeans; Shakes Her Booty For Jay Leno!

Vanessa Hudgens and boyfriend out for lunch

Photo Credit: FameFlynet Pictures, Splash News Online, WENN, Own the rights to these photos? Please contact us immediately.

View All Photos ›

The tag on her jeans appears to be from AllSaints, but I’m no expert. Vanessa & her man were spotted shopping at the Beverly Hills store last month, so it’s possible.

These photos were snapped earlier this week (Tuesday, March 19) as V-Hudgs was seen walking out of the sushi joint Sugarfish in Studio City with her boy-toy Austin Butler. So they’re still going out?! I was under the impression that she was in the market for some fresh meat, but I guess these two aren’t bored of each other just yet…

vanessa-hudgens-on-jay-leno-01

Photo Credit: FameFlynet Pictures, Splash News Online, WENN, Own the rights to these photos? Please contact us immediately.

View All Photos ›

And in other news, Vanessa paid a visit to Jay Leno last night to promote “Spring Breakers,” which goes into wide release on this tomorrow. I’m pretty sure she’s glad the film is finally out & done with b/c it seems like the girls have been pushing the flick for the past 6-7 months. Here’s Vanessa showing off her booty-shaking skills & from what we could tell, Jay wanted a more private dance back inside his office…

Screen Shot 2013-03-21 at 12.56.02 AM-1

Photo Credit: FameFlynet Pictures, Splash News Online, WENN, Own the rights to these photos? Please contact us immediately.

View All Photos ›

Here’s another clip from the interview:

View All Photos ›

Beverly Hills: Jay Leno Rolls Up In His McLaren To The Polling Station!

Jay Leno arrives at a polling station in Beverly Hills to cast his vote. The late night talk-show host pulled up in his McLaren sports car and stood in line with other voters at a community center near his home.

Photo Credit: Splash News Online

View All Photos ›

I guess this is one way to hit up on the people who live in your neighborhood…

Jay Leno was seen arriving at a polling station in Beverly Hills to cast his vote in a sweet-looking McLaren, which are known to cost upwards of $265K. I gotta admit, I prefer this thing to all the other old clunkers that he normally cruises in…

View All Photos ›

Jay Leno is a Horny Bastard! (Miley Cyrus Edition)

Photo Credit: Own the rights to these photos? Please contact us immediately.

View All Photos ›

We haven’t done this in a while, but if you wanna see Jay Leno getting fresh with a long list of other hot celebrities, check the Horny Jay Leno Category. I’m sorry to say, but now that I look back at them, they’re kinda lame.

Since I know most of you bastards don’t watch Leno (we’re in the same boat), we should note that she was on Friday night discussing her latest album that’s being produced by musical genius Pharrell Williams, as well as her recurring role on the hit CBS comedy “Two and a Half Men” where she plays the role of the hot new local in town that’s dating soon-to-be-legal Jake Harper (played by Angus T. Jones). I gotta admit, this chick was born to entertain.

Her’s a clip of Miley’s appearance:

View All Photos ›

BREAKING!! Jay Leno Unfazed By High Gas Prices; Cruises In Vintage Car

Photo Credit: Fame Pictures

These were snapped earlier this afternoon in Studio City, CA as deep-pocketed motorhead Jay Leno was spotted cruising around in one of his many vintage.

HIGH GAS PRICES
Don’t know about you bastards, we’re officially feeling the steep prices–especially after paying nearly $4.00/gallon for regular gasoline. I bought a shitty Hondo Fit for a reason, damn it! Looks like I might have to save up for a Toyota Prius, which reportedly gives 48mpg in the city & 51 highway! DAMN YOU, MUAMMAR GADDAFI!!

View All Photos ›

Lady GaGa Dressed As A Fashionable Devil Outside “Leno”

Photo Credit: Bauer-Griffin

As you guys know, Gaga arrived on the red carpet stuck inside an egg at the Grammys this past Sunday. It’s rumored that she was supposed to pop-out of the egg on the red carpet, but some really smart bastard made sure to keep her locked away until she hatched out of the egg on stage during her performance.

So keeping the egg & the raw meat dress in mind, this particular outfit that she rocked as she entered NBC Studios to do Leno looks pretty damn bland & boring in comparison. Tune in tonight to catch the interview.

And, here’s the Gaga interview w/ Anderson Cooper on ’60 Minutes’ that aired this past Sunday:

View All Photos ›

Caption This! (Leighton Wooed By Leno & Jamie Foxx Edition!)

Leighton Meester’s Country Strong opens nationwide in theaters today. Below is part 1 of Leighton interview on Leno. She was making her first appearance on the show.

View All Photos ›

Jay Leno is a Horny Bastard: Ashley Greene Edition

These were snapped earlier this week.

If you wanna see Jay Leno getting fresh with other hot celebrities, check the Horny Jay Leno Category. Now that I look back at them, they’re kinda lame.

Anyway, I’ve been kinda lazy lately, so that explains the lack of Horny Jay Leno posts, but these were screaming out to me. Ashley & Josh Brolin were guests on Monday’s show. Here’s a brief (somewhat mind-numbing) clip of the interview.


View All Photos ›